Balada o stratenej loptičke

Dnes fúka oveľa väčší vietor ako prvé dni. Niežeby besný, to zas nie, ale fúka. Nie je ani zima, ale ten vietor je jednoducho nepríjemný. Prevracia lehátka, kradne plastové poháre, zhadzuje uteráky… Každopádne aj napriek vetru nie sú vôbec veľké vlny. Čo je teda fajn, lebo na Kréte sme sa pri takomto vetre už dokúpali.

Poobede sme sa rozhodli, že pôjdeme radšej ku bazénu. Sľúbil som deckám, že si budeme hádzať loptičku. Avšak loptička sa vybrala kdesi v čerty, čo Davida dosť nastrdilo. Bol ju aj hľadať na pláži, no samozrejme pod slnečníkom našiel už len veľké H. Keď sme si s Ivou začali hádzať náhradnú loptičku od pinkacích rakiet, chvíľu ešte trucoval, ale potom sa pridal.

Večer sme boli s Aďou o5 v Kardamene. Pred hotel sme došli 20:28 a z autobusu sme zazreli akurát tak výfuk a zadné svetlá, keď práve odchádzal od hotela. Čakali sme, či sa nevráti ako včera, ale včera o nás vedel, len už nemal miesto. Asi po 10 minútach som bol to reklamovať na recepcii.

Žiadny problém, slečna zdvihla mobil a za 5 minút bol mikrobus pri nás. Niečo síce mindžákoval, že sma tam neboli (asi ho po telefone zdrbala), ale uzemnil som ho, že bolo iba 28 a už prášil preč, čo nakoniec ani nepopieral. Ja neviem, títo Gréci, v živote to neprišlo nikam načas, ale keď máme s nimi niekam ísť, tak zdrhajú skôr ako by im pod riťou horelo.

V Kardamene sme kúpili výlety: autobusom Kos, loďou Nissyros + sopka + Nikia a k tomu sme dostali zadarmo malý výlet loďou pozorovať západ slnka na mori. Začíname tým Kosom už zajtra.

Domov sa vraciame peši, bo sa nám už nechcelo čakať na hotelový bus a tiež potrebujeme zistiť koľko nám to bude trvať. (Presne 30 minút.)

Gendzo

Cez deň pracujem ako IT manažéris. Po nociach robím vlastné web stránky a píšem články. Rád varím, cestujem a lúštim hlavolamy. Vo voľnom čase cvičím power jogu, čítam knihy a hľadám geokešky. A som šťastný majiteľ jednej skvelej manželky a dvoch detí k tomu. www.gendzo.sk/autor/gendzo-macher