Dve izby na prízemí sú lepšie ako jedna s výhľadom na more

Ráno vstávame uprostred noci. Odlet smer Kos už o 5:00 ráno, na letisku sme teda od tretej. V rovnakom čase odlietali asi 4 dovolenkové lietadlá, takže pred letiskom normálne zápcha. Som bol ako vždy značne nervózny. Ale počas letu som sa posilňoval gumidžúsom z vlastných zdrojov + som počúval nejaké techno na sluchátkach a tak mi cesta ubehla celkom rýchlo.

Príchod na hotel cca o 9:30. Hneď nám dali all-inclusive náramky a poslali nás na raňajky. Ako fúha, celkom parádny výber stravy. Tu sa mi bude páčiť. 😉

Naše izby majú byť pripravené až poobede, takže čakáme na recepcii na gaučoch. Poniektorí, viac spoločensky unavení z cesty, aj spíme. 😉

Sovereign – izba na pohodku.

Naše DVE izby (to bude super, že decká budú mať svoju izbu) sú našťastie hneď vedľa seba. Ale na prízemí, s výhľadom do zadnej časti záhrady, čo sa nám síce trochu nepáči, ale inak vybavením sú v pohode. Aďa sa aj pokúšala vyjednať izbu na poschodí, ale manažérka hotela povedala, že horné poschodia sú vyšší štandard a museli by sme doplatiť 20€ / izba / noc. To sme sa na to vykašľali, 400€ vieme minúť aj lepšie. Zase sa ale potvrdilo, že slovenské cestovky kupujú len za lacáka odpad čo iní nechcú, lebo všetci Slováci, čo prišli s nami, sú tiež len na prízemí.

Výhľad z nášho hotelového balkóna.

Hneď sme si všimli, že WC nádržka stále napúšťa vodu. Sme to boli nahlásiť na recepcii. Tá niečo povedala po Grécky do vysielačky a keď sme sa vracali po chodbe, stretol nás asi nejaký údržbár, že už to je opravené. U mňa zatiaľ super prístup.

Pláž je piesková s kamienkami. Slnečníky a lehátka zadarmo a aj poobede boli voľné. Chcel som ísť cvičiť jogu, ale nevedel som, kde sa to bude konať, myslel som, že pri hoteli a nakoniec to bolo na pláži, tak som to nestihol. Neva, skúsim zajtra.

Obed aj večera bomba výber. Toľko rôzneho jedla sme ešte nezažili! Od šalátov, ktoré sú skutočne aj ochutené, cez cestoviny, zeleninu, niekoľko druhov mäsa, ryby, pizza s oblohou na želanie, grilované mäsá a klobásy, kopec rôznych druhov príloh, koláče, ovocie, no proste obžerstvo jak vyšité.

Do večere sme potom ešte na pláži. Po večeri sme sa boli kúsok aj prejsť, ale sme dosť unavení z cesty a tak ideme skoro spať.

Gendzo

Cez deň pracujem ako IT manažéris. Po nociach robím vlastné web stránky a píšem články. Rád varím, cestujem a lúštim hlavolamy. Vo voľnom čase cvičím power jogu, čítam knihy a hľadám geokešky. A som šťastný majiteľ jednej skvelej manželky a dvoch detí k tomu. www.gendzo.sk/autor/gendzo-macher