Kategória: Cestopisy

Cestopisy, zaujímavé miesta doma i v zahraničí, tipy na výlety.

V lietadle mi ukradli kufor! (Atény – 1. deň)

Pricestovali sme do Atén a hneď na letisko riešili „incident“ s kufrom. Do centra sme šli miestnou MHD, kde nás prekvapil prístup revízora, ktorého sme tam tiež stretli. Ubytovali sme sa v našom Airbnb byte. Nepodarilo sa mi kúpiť v obchode víno, no aj tak som jedno vyskúšal z „miestnych“...

Bola to omša, či?

Cez deň sme na pláži, večer ideme do kostola. Zúčastnili sme sa nejakého náboženského obradu, ale nie sme si istí, či to bola omša.

Chania

Chania je druhé najväčšie mesto gréckeho ostrova Kréta (cca 55.000 obyvateľov). Turistickú dominantu tvorí najmä prístav s majákom a priľahlé staré mesto. Našu prehliadku sme začali na autobusovej stanici, kam sme sa dopravili pravidelným linkovým autobusom, ktorý premával priamo od nášho hotela. Od autobusovej stanice do historického centra je to...

Kaplnka sv. Mikuláša

Dnes po večeri sme sa vybrali opäť na prechádzku do Georgioupolisu. Cieľom našej prechádzky bola kaplnka sv. Mikuláša, ktorá sa nachádza v prístave na takom malom ostrovčeku. Dá sa k nej dostať aj peši po kamennom výbežku, ktorý vedie do mora. Keď sme tam išli, voda nám občas špliechala na nohy...

Majster sponka (3. deň)

Dnes celý deň ležíme na pláži. Je to tu úplne perfektné, zatiaľ najlepšia dovolenka ever! Tá pláž je úplne neskutočná. Vôbec tu nie je veľa ľudí, vždy sa nájdu voľné lehátka – síce nie v prvom rade pri mori, ale to nevadí. Piesok je úplne jemný, topánky do vody vôbec...

Ráno na pláži (2. deň)

Zvyšok včerajšieho dňa sme strávili v hoteli a na pláži. Samozrejme sme si trochu pospali a potom sme boli pri vode. Dnes ráno sme si dali s Aďou skorší budíček a vybrali sa pozrieť na pláž. Nebolo to síce pri východe slnka, ale o 7:30 tu skoro ešte nikto nebol....